Jirka Rus

Jirka Rus

Jiří Rus

Instruktor fitness a kulturistiky

 

Instruktor fitness

Pojem fitness zahrnuje celkový životní styl a sportovní aktivity, které mají docílit dobrou tělesnou kondici, fyzickou zdatnost, správné držení těla a zlepšení postavy. Působí na rozvoj síly a upevňuje zdraví. Pro fitness cvičení se využívají speciální stroje, trenažéry a další vybavení, které najdeme ve fitness centrech a posilovnách. K fitness cvičení je nutné dodržovat speciální dietní režim obohacený o kvalitní výživové doplňky.

Instruktor kulturistiky

Tvarování těla pomocí zdvihání závaží známe již dlouho, ale jako samostatný sport se kulturistika prosadila až na konci 19. století. Je to individuální sport, který má za cíl dosáhnout požadovaného vzhledu těla. Hodnotí se mohutnost vyrýsování svalstva, svalová hmota, symetrie svalů a estetičnost postavy Cvičí se v posilovnách, ale i doma. Důležitou součástí je správně uzpůsobená strava s dostatečným přísunem bílkovin. Další důležitost se přikládá dostatku odpočinku a kvalitnímu spánku.

Silové disciplíny (sporty)

Mezi tyto disciplíny řadíme silový trojboj, strongman, vzpírání, bench-press. Podstata spočívá v trénování vybraných svalových partií. Cílem je maximální navýšení síly potažmo vah, které těmito partiemi zvládáme. Nezbytnými předpoklady jsou dobrý celkový zdravotní stav a strava. Bez těchto faktorů nelze "odevzdat vše" a tím dosáhnout dobrého výkonu bez rizika zranění.

 

 

Kontakt

tel.: +420608203338 e-mail: info@jirkarus.cz www.jirkarus.cz

POWER YOGA - nově třikrát týdně .

[17. 1. 2018]

Pondělí od 19 hodin s Mili , ve středu a v neděli od 19 hodin s Renatou .

Nová lekce BODYFORM každé liché pondělí od 19.00 v sále č.2

[29. 11. 2017]

V pondělí 1.ledna 2018 přijďte vyzkoušet úvodní lekci Bodyform s Monikou.

Bodyform je cvičení aerobního charakteru, které v úvodu obsahuje jednoduché krokové variace bez náročných choreografií, po té  zařazuje posilovací cviky na všechny svalové partie, s použitím různých pomůcek a náčiní, cvičení je proloženo kompenzačními protahovacími cviky.

Cílem cvičení je zlepšení kondice, zpevnění a formování postavy.

Přejít do archivu

Zaregistrujte svoji e-mailovou adresu k odběru novinek. Pro zrušení odběru informací vyplňte svoji e-mailovou adresu ještě jednou.